Coșul meu

0 produse

Întrebări frecvente

Aș dori să cumpăr un produs care nu este disponibil. Cum aș putea să fac acesta?

Nu ezitați să căutați informații despre bijuterii pe site-ul nostru la adresa de e-mail sales.ro@eliteprecious.com și nr. de telefon: 0758 451 492.

Bijuteria nu mi se potrivește?

Prima ajustare a mărimii bijuteriilor achiziționate de la Elite Precious este inclusă în garanție și este gratuită. Puteți aduce bijuteriile într-unul din magazinele noastre sau le puteți trimite cu o companie de curierat, caz în care va trebui să plătiți pentru serviciile de curierat.

Deoarece proiectarea unor bijuterii permite ajustări numai în anumite limite, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa sales.ro@eliteprecious.com sau telefonic la nr. de telefon: 0758 451 492, înainte de a trimite bijuteriile pentru a discuta corectarea.

Cum să aflăm puritatea bijuteriilor noastre din aur și argint?

Puritatea probei de aur 585 este de 58,5% aur și 41,4% aliaj, iar pentru argint 925 este 92,5% argint și 7,5% aliaj. Pentru a confirma puritatea, metalul poate fi testat la cel mai apropiat magazin de bijuterii. Sigiliul 585 pentru bijuteriile din aur și 925 pentru bijuteriile din argint dovedește autenticitatea bijuteriilor noastre. Titularul respectiv al garanției este asigurat că bijuteriile achiziționate corespund calității și au trecut toate inspecțiile impuse de lege.

Cum se depozitează bijuteriile din aur și argint?


Pentru a păstra luciul bijuteriilor, este necesar să le depozitați corespunzător. La curățare, este recomandabil să curățați cu un prosop pentru bijuterii, pe care îl puteți găsi în orice magazin de bijuterii. Nu este recomandat să folosiți obiecte dure, chiar și un prosop de hârtie poate zgâria suprafața. Curățați-vă bijuteriile doar cu un prosop și nu vă folosiți unghiile. De asemenea, puteți găsi soluții speciale de curățare a argintului în anumite magazine. Unele tipuri de bijuterii nu vă permit să dormiți cu ele, de aceea este recomandat să scoateți bijuteriile seara. De exemplu, în contact cu detergenții, acestea ar putea fi deteriorate, ceea ce necesită un tratament special pentru ca bijuteriile să fie pline de farmec și să vă aducă frumusețe pentru o lungă perioadă de timp.

Când vei primi comanda făcută?

Livrarea comenzilor se face prin intermediul companiei de curierat DPD, în termen de 72 de ore - pentru zile lucrătoare.

Dacă comanda este plasată până la prânz într-o zi lucrătoare, aceasta este procesată imediat și, de obicei, poate fi la dvs. a doua zi. În cazul în care trebuie să facem ajustări la bijuteriile comandate (de exemplu, pentru a trimite inelul sau brățara cumpărate de dvs. în mărimea specificată în comandă), termenul maxim de livrare pentru produsele comandate este de 72 de ore.
Comenzile primite în zilele nelucrătoare sunt prelucrate în prima zi lucrativă.

Bijuteriile mele sunt în garanție și necesită reparații. Ce este de făcut?


Dacă este necesar să corectați o anumită bijuterie, dacă este posibil, puteți vizita magazinul nostru din Sofia pe str. Solunska 8, unde dimensiunea dvs. va fi luată cu precizie (dacă este vorba de ajustarea dimensiunii inelului) sau bijuteriile cu o problemă corespunzătoare pentru reparare vor fi primite pentru a fi reparate. De asemenea, trebuie să aduceți certificatul care însoțește bijuteriile, deoarece dacă este în garanție, reparația este gratuită. Procedura de reparație în sine se efectuează în termen de 3 zile lucrătoare. Dacă nu aveți posibilitate să vă lăsați bijuteriile pentru reparații în magazinul nostru, le puteți trimite prin curier la adresa noastră (Sofia 1000, str. Solunska 8 - magazin "Elite") și după reparație, le vom returna la adresa declarată, din nou prin curier, iar taxa de livrare va fi pe cheltuiala dvs.

Care este garanția bijuteriilor dvs.?

Elite Precious vinde numai produse cu origine dovedită, însoțite de un certificat cu care clienții noștri beneficiază de o garanție de 1 an.

Garanția este exprimată în cazul unei probleme cauzate de un defect de fabrică și nu în cazul purtării necorespunzătoare a bijuteriilor de către proprietarul acesteia. Acesta acoperă reclamații, cum ar fi montarea unei piatre, clema defectă, problema legată de prelucrarea din fabrică a bijuteriilor, ajustarea dimensiunii și, prin urmare, nu se aplică în următoarele cazuri - daune mecanice, cum ar fi căderea, impactul, zgârierea, a doua și orice ajustare ulterioară a dimensiunii bijuteriilor.

Cum sunt ambalate bijuteriile pe care le comand?

Fiecare bijuterie pe care o achiziționați de la noi va fi ambalată cu o pungă de pluș și ambalaje ale companie, astfel încât să pară un cadou. În acest fel, nu va trebui să vă gândiți la costuri suplimentare de ambalare și puteți impresiona persoana iubită cu ambalajul original.

Dacă doriți ca cadoul dvs. să arate și mai sofisticat, oferim și cutii de pluș, care sunt plătite în plus.

Cum fac o comandă?

Procesul unei comenzi standard într-un magazin eliteprecious.com nu diferă de practica obișnuită a magazinelor electronice. Vă rugăm să rețineți că, pentru ca comanda dvs. să fie văzută de angajații noștri, este necesar să finalizați procesul descris în detaliu pe pagina „Cum fac o comandă”. Doar după ce faceți clic pe „Comandă” în ultimul pas, vom primi o notificare cu privire la achiziția dvs.

Dacă nu sunteți sigur dacă ați finalizat cu succes comanda, vă rugăm să ne contactați pentru a face verificarea necesară.

Pentru confortul dvs., oferim și opțiunea Comandă rapidă, pentru care trebuie doar să vă lăsați numele și numărul de telefon, după care angajatul nostru vă va contacta pentru a plasa comanda.